augusti 08, 2012

PMOG exclusive: Angel Haze - CHI (Need To Know) S&C av Trappadon!



WHOA! Att jag älskar Angel Haze är ju ingen nyhet. Jag är därför mycket stolt att få presentera Angel Haze - CHI (Need To Know) screwad och choppad av Trappmusiks egen Trappadon. Trappadon ligger även bakom G-Sides officiella screw-tape som ni kan ladda ner gratis här. Måste säga att Trappadon gör S&C precis som jag vill ha den, jävligt snyggt, lagom långsamt, lagom mycket chop. Och Angel Haze gör sig jävligt bra även i lite slöare tempo!



Om ni missat Angel Haze senaste tape Reservation finns det här. Följ henne på twitter @NativeRaeen.

Följ också @Trappadon och @Trappmusik och gilla Trappmusik på facebook!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trappadon är feeet

Anonym sa...

hejhej som trogen pmog-läsare plus vbdfr-älskare måste jag lite läskigt berätta att jag drömde att jag var någonstans och så var det en snubbe från vbdfr som djade och pmog rappade på beatsen och typ skuttade omkring och var tokig det var kul och så stod det typ sex sura personer och tittade på och de var nära vänner och så sade typ en röst "detta är de som lyssnar på vbdfr. de bor alla på klarabergsgatan" JAG HAR ALDRIG VART PÅ KLARABERGSGATAN MEN TYDLIGEN LIGGER DET I STHLM ENLIGT INTERNET tyckte detta var häftigt men det kanske mest är obehagligt vet inte? goda hälsningar

Berget sa...

hej annonym asså LOL det där lät både kul och extremt skrämmande :D