april 12, 2012

Yes nu e den här!!!!


Efter en evighets väntan är Lore'ls nya mixtape ÄNTLIGEN här! Efter ett par genomlyssningar är jag mycket nöjd! Det är i princip enbart hennes egna låtar, och New York-soundet låter ändå ganska fräscht. Hennes kaxiga, gnälliga röst kan på riktigt förgylla VAD SOM HELST. Älskar this bitch.

Min enda invändning är mot den handfull skits som finns på tapet, som bara e trötta och jobbiga. Typ ett handlar om att Lore'l och hennes kompis hatar killar som gråter, killar får nämligen bara gråta om någon nära dom dött. Så tröttsamt. Det enda skitet som e lite *kul* e det som handlar om att arbetslösa fattiga killar e bättre på att knulla än killar som har sitt på det torra. Men jag vet inte, dålig humor kan jag acceptera från Lore'l så länge hon fortsätter göra bra musik!!!! :D

Här e den låt jag fastnade allra mest för;


Lore'l - Leading Lady [mixtape] (DatPiff.com)

Inga kommentarer: